ErosStar.sk, nákupný poriadok - obchodné podmienky

Prevádzkovateľ: Zdeněk Knieradl
sídlo: Bělohorská 109, Brno 63600
IČO: 47378093

Predávajúci: HEXATRADE COMPANY s.r.o.
sídlo: Skryjova 1606/8, Brno 61400
IČO: 05910684

adresa prevádzky: Cejl 91, Brno, 60200
telefón: (CZ) 545578536
email: shop@erosstar.sk

číslo účtu: Fio banka, a.s. - SK8383300000002101184178 BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX

1. Základné pravidlá nákupu

Všetky podané objednávky sú považované za záväzné.
Zákazník podaním objednávky potvrdzuje, že sa zoznámil s týmto nákupným poriadkom, s dodacími, platobnými a reklamačnými podmienkami u nakupovaných výrobkov.
Každá objednávka je potvrdená formou e-mailovej správy zaslanej na adresu uvedenú zákazníkom pri registrácii.
Zákazník je o stave svojej objednávky informovaný pomocou elektronickej pošty a pomocou služby sledovanie objednávok.

2. Výber tovaru

Výber skupiny tovaru vykonáte v položke Katalóg, kde Vám bude zobrazený vybraný zoznam tovaru a vy môžete pohodlne vyberať.
Tovar do Košíka je možné pridávať poklepom na ikonu Objednávam umiestnenou v riadku konkrétneho vybraného tovaru.

3. Objednávka

Ak nie ste zaregistrovaný(a), máte možnosť si zriadiť užívateľský účet. Výhodou registrácie je ušetriť vám pri ďalších nákupoch prácu spojenú pri novom a novom vyplňovaní potrebných údajov.
Novú registráciu vytvoríte v položke Prihlásiť a stlačením tlačidla Zaregistruj sa ako nový zákazník
Po úspešnom vyplnení formulára budete zaregistrovaní a bude vám automaticky zriadený užívateľský účet. Súčasne o stave svojich objednávok budete informovaný pomocou elektronickej pošty.
Ak máte vybrané môžete pristúpiť k Pokladni, kam sa dostanete pomocou odkazu Pokladňa umiestneného na hornej lište každej stránky, alebo pomocou tlačidla K pokladni umiestneného v Košíku.
Vyplníte formulár adresou pre dodanie tovaru (nie je nutné vyplňovať v prípade, že ste registrovaní, vyplnenie sa vykoná automaticky - v tomto prípade je nutné sa vopred prihlásiť) a stlačením tlačidla Odoslať objednávku túto objednávku odošlite.
Až teraz je Vaša objednávka odoslaná!
V prípade že ste registrovaní, môžete v položke Moje objednávky sledovať stav vybavenia vašej žiadosti.

4. Dodacie a platobné metódy


Dopravca Slovenská pošta: Slovenská Pošta
Tovar Vám bude zaslaný Slovenskou poštou (len v rámci SR).
Slovenská pošta zvyčajne doručuje všetkým zákazníkom do druhého pracovného dňa, je potrebné zabezpečiť niekoho kto bude v čase doručenia na uvedenej adrese. Zásielka je v prípade nedoručenia počas 7-mi dní uložená na najbližšej balíkové pošte.
  • Cena: 3,49 € pri platbe bankovým prevodom alebo platobnou kartou online.
  • Cena: 4,49 € pri platbe na dobierku (úhrade pri prevzatí).
  • Zadarmo pri nákupe nad 60 €

Dopravce GLS: GLS
Tovar Vám bude zaslaný prepravnou spoločnosťou GLS.
GLS zvyčajne doručuje všetkým zákazníkom do druhého pracovného dňa, je potrebné zabezpečiť niekoho kto bude v čase doručenia na telefóne, vodič bude príjemca kontaktovať a hohodne sním miesto a čas doručenia zásielky. Zásielka je v prípade nedoručenia počas 5-tich dní uložená na najbližšom depe odkiaľ sa príjemcu budú snažiť kontaktovať a dohodnúť náhradný termín doručenia zásielky.
  • Cena: 3,99 € pri platbe bankovým prevodom alebo platobnou kartou online.
  • Cena: 4,99 € pri platbe na dobierku (úhrade pri prevzatí).
  • Zadarmo pri nákupe nad 60 €

Dopravca GEIS: GEIS
Tovar Vám bude zaslaný prepravnou spoločnosťou GEIS parcel.
GEIS parcel zvyčajne doručuje všetkým zákazníkom do druhého pracovného dňa, je potrebné zabezpečiť niekoho kto bude v čase doručenia na telefóne, vodič bude príjemca kontaktovať a hohodne sním miesto a čas doručenia zásielky. Zásielka je v prípade nedoručenia počas 5-tich dní uložená na najbližšom depe odkiaľ sa príjemcu budú snažiť kontaktovať a dohodnúť náhradný termín doručenia zásielky.
  • Cena: 3,99 € pri platbe bankovým prevodom alebo platobnou kartou online.
  • Cena: 4,99 € pri platbe na dobierku (úhrade pri prevzatí).
  • Zadarmo pri nákupe nad 60 €

Sieť odberných miest Uloženka: Uloženka
Tovar Vám bude zaslaný na vybranú pobočku spoločnosti Uloženka.
Uloženka zvyčajne doručuje zásielky na vybranú pobočku do druhého pracovného dňa, informáciu o pripravenosti zásielky na vyzdvihnutie Uloženka zasiela na telefón a email. Zásielka je na pobočke uložená najdlhšie po dobu 10-tich dní.
Zoznam pobočiek Uloženka: klikni tu
  • Cena: 2,99 € pri platbe bankovým prevodom alebo platobnou kartou online.
  • Cena: 3,99 € pri platbe na dobierku (úhrade pri prevzatí).
  • Zadarmo pri nákupe nad 60 €

Osobný odber v predajni: Prodejna
Vybraný tovar máte možnosť odobrať osobne, a to priamo v našej predajni v Brne na ulici Cejl 91.
  • Zadarmo

5. Sledovanie objednávok

Pomocou tejto služby máte možnosť sledovať priebeh vašej objednávky od potvrdenia až po jej vybavenie a dodávku na miesto určenia. Služba je dostupná po kliknutí na odkaz Moje objednávky v hornej navigačnej lište. Po úspešnom prihlásení k svojmu zákazníckemu účtu, pomocou užívateľského mena a svojho hesla, Vám sú prezentované všetky vaše doterajšie objednávky podľa čísla objednávky, dátumu objednania a celkovej sumy objednávky.

6. Zrušenie objednávky

Zrušenie objednávky je možné len v týchto výnimočných prípadoch:
  • Tovar nie je na sklade
  • Neprebehla platba za tovar
  • Jedná sa o falošnú objednávku
Zákazník je vždy informovaný na ním zadanú e-mailovú adresu o dôvode zrušenia objednávky a je mu ponúknuté riešenie vzniknutej situácie.
K zrušeniu objednávky z dôvodu "tovar nie je na sklade" dochádza v prípade, keď tovar nie sme schopní zabezpečiť ani alternatívnymi zdrojmi v prezentované expedičnej lehote. Zrušenie objednávky v tomto prípade vždy predchádza e-mailová komunikácia medzi kompetentným zamestnancom a zákazníkom, ktorá obsahuje konkrétne dôvody a ponuku predĺženie expedičnej doby alebo nákupu tovaru s porovnateľnými parametrami, popr. iné alternatívne riešenie.

7. Cena tovaru

Cena tovaru je uvedená s DPH a je platná len pre objednávkový systém.
Firma si vyhradzuje právo tlačových chýb a zmeny cien (cien v katalógu nie na objednávke) bez predchádzajúceho upozornenia.

8. Ako postupovať pri reklamácii ?

Naša firma sa snaží byť našim zákazníkom pokiaľ možno čo najbližšie. Moc dobre vieme ako nepríjemné je uplatňovať na nejaký tovar reklamáciu.
Nikto Vám nebude nahovárať, že náš tovar je úplne bezporuchový, a že sa teda žiadne reklamácie báť nemusíte. To by asi nebolo moc seriózne a ani nepredpokladáme, že by ste tomu uverili.
Ak už sa teda stane, že tovar Vám nedošiel úplne v poriadku, postupujte podľa nasledujúcich inštrukcií, uľahčíte tak prácu nám a Vaša reklamácia budeme môcť vybaviť v čo najkratšom možnom termíne k Vašej spokojnosti.
  • Pripravte si prosím dodací list od zásielky, na ktorú Vám tovar bol doručený.
  • Zabaľte chybný tovar a nezabudnite priložiť kópiu dodacieho listu, kedy Vám bol tovar dodaný, ďalej potom podrobný popis vady výrobku.
  • Balíček zabaľte. Do horného ľavého rohu nezabudnite uviesť Vašu spiatočnú adresu.
  • Takto pripravený tovar, odošlite ako balík poštou na našu adresu (pozri hore).

9. 14 denná záruka vrátenia peňazí.

V súlade so zákonom má zákazník právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia za predpokladu, že bola kúpna zmluva uzatvorená prostriedkami na komunikáciu na diaľku a nebolo podpísané prehlásenie o uzatvorení štandardnej kúpnej zmluvy.
V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla daňového dokladu, dátumu nákupu, a čísla účtu pre zaslanie peňazí.
Toto ustanovenie zákona tiež nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Kupujúci spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Pokiaľ to už nie je dobre možné (napr. V medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí kupujúci spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Tým nie je dotknuté právo spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy bez akejkoľvek sankcie.
Tovar je vhodné vrátiť s originálom daňového dokladu. Pri vrátení len niektorých položiek na faktúre zasielajte kópiu faktúry.
Tovar je vhodné zaslať doporučene a poistiť ho (tovar prosím neposielať na dobierku, nebude prevzatý).
V prípade, že je tovar vrátený dodávateľovi v inom ako neporušenom stave, je zákazník povinný nahradiť najmä náklady súvisiace s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (neúplný obsah, poškodený obal, opotrebenie tovaru a pod ...).
Dodávateľ je v prípade odstúpenia povinný zákazníkovi vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v prípade, že tovar bol vrátený nekompletný, poškodený či inak znehodnotený.
Podľa zákona sme oprávnení účtovať kupujúcemu skutočné vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru.
Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru. Spotrebiteľovi budú vrátené peňažné prostriedky najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.
Toto nie je možné uplatniť u tovaru ako sú knihy, CD, audio a videokazety a tovar u ktorého zákazník porušil prehliadkou tohto tovaru tzv. pečať kvality a je teda na prvý pohľad zrejmé, že s tovarom v pôvodnom obale už bolo manipulované.
Tovar s takto porušeným obalom nie je už možné vzhľadom na povahu tovar ďalej ponúkať zákazníkom, z tohto dôvodu nie je možné takýto tovar vrátiť.

Novinky a akčné
ponuky na email



Doprava zdarma