výdajné miesto GLS
3.49 €
výdajné miesto POŠTA
2.49 €
Doprava zadarmo od 49 €

Recenzia Satisfyer Partner Multifun 3 - Najskôr urobím teba, potom tie ma

Chvíľu ja, chvíľu ty. Najskôr urobím teba, potom tie ma. Týmto vetám je koniec. Existuje hračka, ktorá vás dokáže uspokojiť oba naraz. Nemusíte sa teda striedať, jediné, čo budete striedať, sú pozície, v ktorých si budete užívať.

Chvíľu ja, chvíľu ty. Najskôr urobím teba, potom tie ma. Týmto vetám je koniec. Existuje hračka, ktorá vás dokáže uspokojiť oba naraz. Nemusíte sa teda striedať, jediné, čo budete striedať, sú pozície, v ktorých si budete užívať. Hračka pre dvoch od Satisfyer má neobvyklý tvar praku. Môžete sa do neho "zasunúť", alebo sa zasunie on do vás. Tento vibrujúca zázrak má veľa možností. Akože by ste si s ním pohrali vy?

Do praku

Na obale vidíme fotografiu produktu, nekupujeme teda žiadneho mačku vo vreci. Z druhej strany krabice rovno vidíme aj to najdôležitejšie - to, ako si s hračkou môže užívať. Je tu zobrazená veľa polôh, možností a zasunie.

V obale nájdete plastové koryto s hračkou, nabíjačku a návod na použitie. V tomto prípade som návod musela použiť aj ja. Je totiž toľko uhlov a možností kam a ako možno hračku priložiť, že som sa nechala inšpirovať. Pripojila som magnetickú nabíjačku s USB koncovkou a nabila tento biely "zázrak".
Na povrchu sa nachádzajú dve tlačidlá. Jedno pridržaním spúšťa a vypína vibrácie vrchnej rozdvojené časti. Pri krátkom klikanie sa mení intenzita a programy vibrácií. Druhé tlačidlo ovláda vibrácie spodnej časti. Táto spodná časť nie je tvarovaná ako väčšina vibrátorov. Je o niečo širšie. Jej zasunutie teda bude pre niektorých zmenou a možno aj výzvou, odporučila by som lubrikant pre ľahšie zásun a lepší zážitok. Je na škodu, že tlačidlá nie sú podsvietené, v tme je teda musíte nahmatať poslepiačky.

Vibrácie sú veľmi intenzívne, tie najsilnejšie rozbrněly celú moju ruku. Aj cez to, že sú tak silné, nie je vôbec počuť. Motor je veľmi výkonný, ale nenápadný a tichý. To ocení každý, kto si sem tam rád užije aj mimo domova. Hračka je ľahká a ľahko prenosná.

Takto, tadiaľ, inokade?

Keď som hračku ukázala prvýkrát partnerovi, pozrel sa na ňu s vykulenýma očami. Predsa len sme hračku tohto typu používali prvýkrát. Hračka sa skladá z dvoch častí. Prvú časť tvoria menšie prak robený predovšetkým pre zásun penisu. Má tenšie ohybná ramená, prispôsobí sa, budete sa v ňom cítiť pohodlne. Celá hračka je pokrytá hladkým lekárskym silikónom. Na dotyk je veľmi príjemný, nekĺže z ruky a je tiež úplne vodeodolný.

Rozhodli sme sa skúsiť všetky pozície pre dva, ktoré sme videli na zadnej strane obalu. Najskôr som nechala partnera, aby si chvíľu sám užil pulzujúca prak. Zasunul svoj penis a ja som si hrala s vibráciami. Už po chvíli mu ešte viac stvrdol, bol nadržaný a pripravený ho do mňa "narvať". Strčil do mňa svoj penis a druhým koncom hračky dráždil môj zadoček. Multifun najskôr pridržiaval rúk, po chvíli už to ani nebolo treba, držal tam, kam sme ho priložili. Bol to neuveriteľný zážitok! Obaja sme boli veľmi nahlas, vibrácie sme dali na tú najintenzívnejšiu úroveň, nenechali nás v pokoji. Vo všetkých otvoroch som cítila príjemný a vzrušujúce tlak. Urobila som sa a potom zo mňa všetko vytiahol. Skúšali sme ďalšie a ďalšie pozície. Nemohli sme sa ich nabažiť. Skúšali sme prísť a vytvoriť aj nové, vlastné spôsoby použitia. Pár sme ich našli, nepoviem ale aké. To si skúste sa svojou milovanou polovičkou, nájdite vlastné spôsoby zasunieme a dráždenie, je to celkom dobrodružné.

Keď sme si chceli po chvíli odpočinúť, dala som hračku do ruky partnerovi. Chvíľu nej dráždil len ma. Priložiť Satisfyer na obe moje bradavky, potom mi strčil prak do zadočku i vagíny zároveň a na záver mi ramenami praku pridržal klitoris. To bol vrchol! A to doslova!

Zažila som hranie s touto vecičkou prvýkrát. A toto prvýkrát bolo nezabudnuteľné! Ak máte niekoho, s kým by ste do tejto "spolupráce" išli, rozhodne to stojí za to. Toľko možností neponúka kdejaká hračka. Neomrzí vás ba naopak! Ak by som mala hodnotiť body, nebojím sa pritlačiť: 8,5 bodov z 10.

Späť do rubriky
Načítavam, prosím vydržte...