výdajné miesto GLS
3.49 €
výdajné miesto POŠTA
2.49 €
Doprava zadarmo od 49 €

Recenzia Seven Creations Vibrating Nipple Pumps - Sex bez dráždenia bradaviek si už ani neviem predstaviť

Sex bez dráždenia bradaviek si už ani neviem predstaviť. Čo si pre raz to blaho vyvolať hračkou? Dostala som možnosť vyskúšať vibrujúca prísavky na bradavky. Dokázali splniť požiadavky aj tak náročné zákazníčky, akú som ja?

Sex bez dráždenia bradaviek si už ani neviem predstaviť. Sú jednou z mojich najobľúbenejších erotogénnych zón, mám ich veľmi citlivé. Či už si ich dráždime sama, alebo si s nimi hrá môj partner, vyvoláva to vo mne neskutočné blaho. Čo si pre raz to blaho vyvolať hračkou? Dostala som možnosť vyskúšať vibrujúca prísavky na bradavky. Dokázali splniť požiadavky aj tak náročné zákazníčky, akú som ja?

Ružová sem, ružová tam

Produkt má priehľadný obal, už skrz neho vidíte ružové vibračné prísavky. V balení sa nachádzajú dve prísavky a šesť batérií. Síce baterky nejde opakovane nabíjať nabíjačkou, vydrží ale neuveriteľne dlho, zatiaľ sa mi ich nepodarilo vybiť. Nenájdete tu žiadnu písomnú informáciu, na to, ako tento produkt funguje teda musíte prísť sama, nie je to ale nič zložité.

Najskôr treba odskrutkovať horné veko prísavky. Pod ním sa nachádza priestor pre tri batérie. Pre zapnutie stačí stlačiť tlačidlo. Po stlačení sa cez celú prísavku rozprúdi vibrácie. Produkt ponúka sedem typov vibrácií: najmenej intenzívny, viac intenzívne, najintenzívnejší, stupňujúci, dva typy prerušovaných vibrácií a vibrácie utlmené. Každá si teda nájde to svoje.

Vnútri prísavky je 11 malých jazýčku. Pri vibráciách pulzujú aj ony a ľahko a príjemne šteklia.

Saje

Prísavky som prvýkrát skúsila, keď som si chcela intenzívne užiť sama so sebou a s mojimi hračkami. Pred týmito hrami som chcela mojej bradavky čo najviac zcitlivět, aby ma pri masturbácii každý dotyk vzrušoval. Z boku hračky je pripevnený malý balónik. Stlačila som ho a potom som si položila prísavku na bradavku. Pustila som balónik a tým som vytvorila podtlak. Bradavka sa nasala dovnútra prísavky, cítila som dotyk malých jazýčkov. Bohužiaľ prísavky na bradavke vždy nedržali samy o sebe. Musela som ich nasať naozaj poriadne, aby mi z pŕs nepadali. Možnosťou tiež bolo ľahnúť si na chrbát, v tú chvíľu sa tiež zo svojho miesta ani nepohli.

Zapla som vibrácie a, ako to tak u mňa býva, začala som zľahka. Vibrácie príjemne šteklili. To mi však nestačilo, začala som na vibráciách pridávať. Pritlačila som prísavky čo najviac, vibrácie sa postupne dostávali z bradaviek skrz dvorca, až sa rozliala do celých mojich pŕs. Keby som mala ten pocit k niečomu prirovnať, prirovnala by som ho k silnejšiemu šúchanie bradaviek medzi prstami.

Žiadna hračka nenahradí lízanie a hryzenie bradaviek. Pokiaľ ale hľadáte možnosť, ako svoje bradavky rozdráždiť, prísavky splní vaše túžby. Po ich použití vaše bradavky zcitliví a ako sa hovorí "nalejú". Prekrví sa a sú viac citlivé a pripravené na lízanie, hryzenie, možno aj na svorky? Pre sex teda značka ideál. Ak hľadáte prísavky pre BDSM hrátky, odporučila by som silnejší. Vibrating nipple pumps od Seven Creations sú skôr pre "začiatočníčky", sanie nie je tak brutálny a užije si ho každá.

Späť do rubriky
Načítavam, prosím vydržte...